петак, 18. март 2011.

Acai bobice iskustva

Moj prijatelj Boba iz zgrade nedavno me je pozvao kao iz vedra neba. Ja ga ne znam isuviše dobro, ali on izgleda kao razborit covek. On je ostavio poruku i rekao da želi da razgovara sa mnom o nečemu. Pozvao sam ga  i on je rekao da želi da me upozna.

Sam završio sastanak sa njim i njegov prijatelj, i oni su želeli da razgovaraju sa mnom o "novi" proizvod, piće voće čiji je glavni sastojak je ranije bio nepoznat za mene: acai bobice, takođe se izgovara "acai" Beri.

Ja valjani moje oči na prvi pogled.Prolazlila sam kroz to,redjali su se preparati.Sa izuzetkom nekih izuzetnih proizvoda, ovi svi naići na velike poslovne ideje, ali ne očigledna vrednost propozicija. Žao nam je, znojenje je na stvar mrežni marketing samo zato što znate ja ne seče.

U svakom slučaju, Boba i njegov prijatelj me je pošteđen teško prodati. Oni su fokusirani na samom proizvodu i zamolio me da ga probaju. Čak su me daje dva slobodna flase. Rekao sam: "Naravno".

Drago mi je što sam probao asai bobice.
Ima dosta je pisano sada na nutritivne vrednosti akai bobice - tako da neću ući u to.Ja samo želim da se odnosi moje lično iskustvo.

Pokušao sam proizvoda su dve boce vina veličine od strane mona vie kompanije. Boca sadrži mešavinu 19 voća, uključujući i talog koji sadrži kože i semenke od svake. Instrukcijeod strane Boba su bili da piju 1 do 2 grama dva puta dnevno (ujutru i uveče) i da se vidi šta se dogodilo. Evo šta sam primetio ...

- DAN 1: Primetno bolje spavaju.

- DAN 2: Nastavak bolje spavam noću i ukupan na svim noći sledeće.

- DAN 3: Blagi oblik artritisa bol u zglobovima sa simptomima koji je razvijen u poslednjih nekoliko godina - otišao! Bio sam u stanju da čučanj dole na kolena i pop nazad brzo, bez pratećih stenje.

- Dan 5: Primetno smanjenje  u leđa napetost.
 -Dan 7: Ja stalno pokušaj da se protežu i pop kosti u leđima. Postoji jedna oblast u leđa koji je bio "bolan" za blizu godinu dana. Ona iznenada je način danas glasan talas, i osećao sam
 neposredni osećaj olakšanja.
- Dan 10: Primetio sam u poslednjih nekoliko dana, opštem smislu ukupne povišen energije.

- Dan 11: Upravo sam shvatio u poslednjih nekoliko dana nisam uzeo moj uobičajeni popodnevni odmor.

- Dan 20: Izgleda laž postoji opšti otok tkiva u telu koji je sišao. Sam pokupio na to kao opšte smanjenje otoka nastup u mom kožu lica kada sam pogledao u ogledalo.

Nakon toga: bolna oblasti u leđa je nestao. Nazad kostiju i drugih zglobova lako Snap na zahtev. U poslednje vreme izgleda moj vrati je uskladi više zbog nastavka opuštanje.

I TAKO ...

Podelio sam kbok piće sa drugim ljudima sa mešovitim rezultatima. Sve u svemu, ja sam primetiti da ljudi koji se ne nalaze na teške lekove, ili koji ne jedu mnogo, više su skloni da vidimo blagotvorne efekte ovog voća spoj pre nego kasnije.

Jedna stvar je sigurno: više vremena, uz priliv velike količine antioksidanata i drugih hranljivih materija, dugoročni efekti acai bobica(i ova mešavina uopšte) postaju lako evidentna.

Predlažem vam da pokušate akai bobice, pogotovo ako imate bolove. Srećno!

Нема коментара:

Постави коментар